Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz 

Wat moet je gezien of gelezen hebben?

#63048  door edsel

Mayimbe,

bedankt voor de tip, er is wel de modernste windowsapparatuur voor nodig om de films te downloaden,

gr,
Edsel

#63055  door PapiChulo

nee, ook op mijn oude iMac werkt het prima.... :-)

#63057  door edsel

Ja,

Maar er zijn nog 2296 andere forumleden....

gr,
Edsel

#63058  door el mayimbe

Ja,

Maar er zijn nog 2296 andere forumleden....

gr,
Edsel

wmv is windows-standard, should work with Bill´s shit fine :wink:

#63062  door edsel

Voor films heb je een aangepast windowspakket nodig, dat in Windows 10 en 11 wel aanwezig is, en via de moedersite van Windows is te downloaden, ik heb de films al deels bekeken, en vind het goede films,
op de website staat ook veel anti-castro informatie, voor mij mag dat, maar ik kijk voornamelijk naar de films.

Zo weten ook 2296 andere forumleden wat er te koop is,

gr,
Edsel

#63085  door edsel

Inhoudelijk is de film over Arturo Sandoval, gespeeld door Andy Garcia, het meest geloofwaardig, en gebaseerd op historische feiten, het gesproken Engels is hier geen belemmering, want Gillespie kwam uit de VS, en heeft aan de vlucht van Arturo en Paquito substantieel bijgedragen, ook de muziek is van behoorlijke kwaliteit en ook mijn grote liefde Irakere (heilig woud, in het Yoruba) komt aanbod.

gr,
Edsel

#63096  door edsel

Het is misschien ook interessant om aan te geven wat Andy Garcia, hoofdrolspeler in diverse films met Cuba wil.

Andy Garcia hopes for a free Cuba

Friday, November 10, 2006, The Standard.

Actor-director Andy Garcia said he hoped for a revolution of democracy in Cuba as his movie about the communist-run island opened a film festival in the Dominican Republic.

Garcia, who starred in his own directing debut, The Lost City, was joined Wednesday by President Leonel Fernandez and Dominican baseballer Sammy Sosa at the Dominican Global Film Festival, which is run by the Global Foundation for Democracy and Development.

Asked what he hoped would happen in his native Cuba over the next year, Garcia said: "I could only have the hope we have all had for 47 years: that the promise of a revolution of democracy will come true.

De vraag blijft wat Andy met deze prachtige woorden bedoeld?

gr,
Edsel

#75717  door Marcella

Het zijn goede films, ik kan ze goed bekijken in VLC MEdia Player.
 #75741  door heimwee

Asked what he hoped would happen in his native Cuba over the next year, Garcia said: "I could only have the hope we have all had for 47 years: that the promise of a revolution of democracy will come true.

De vraag blijft wat Andy met deze prachtige woorden bedoeld?

Nee hoor, helemaal niet de vraag wat Andy Garcia bedoelt met deze prachtige woorden.
Andy Garcia bedoelt gewoon dat Castro en zijn kliek zo snel mogelijk moeten ophoepelen.
Inderdaad, prachtige woorden.

http://www.contactmusic.com/news.nsf/ar ... on_1060253

#75748  door edsel

Na een aantal jaren de Cubaanse situatie, die van Latijns Amerika en de wereldeconomie behandeld te hebben, die alledrie met elkaar samenhangen, is zo'n opmerking iets voor een simple mind.....

En deze simple mind lijkt op Castro, hij geeft alleen maar statements af..... :wink:

gr,
Edsel