para resolver unos problemas

Moderator: FORUMBEHEERDER

#93921 door cubazon
26 maart 2011, 17:26
ik heb een vraagje? Via welke bank kan je het snelst geld overmaken? Bij ing hadden ze tegen mij gezegd dat het via internet bankieren kon maar nu krijg ik elke keer niet verwerkt foutcode. Nu moet ik dus voor 1 april geld hebben overgemaakt anders moet ik weer een nieuw loonstrookje opsturen. Kan iemand mij hiermee helpen? Zou ik ook geld over kunnen maken naar de nederlandse ambassade in havana zodat mijn vriend daar niet zelf hoeft te betalen?
Alvast bedank!

#93924 door carino
26 maart 2011, 20:51
http://www.caribbeantransfers.com wellicht?
Ze moet eerst een card afhalen. Kost 2 a 3 dagen. Daarna boek je geld en dat is er meestal in 1 dag.
Volgens mij doet ING geen betalingen meer naar Cuba.
De SNS wel. Gaat redelijk snel, 1 week ongeveer.
#93932 door Pieterklu
27 maart 2011, 03:24
Rabo doet het ook binnen 1 tot 2 dagen voor 9 euro per transactie.

#93938 door cubazon
28 maart 2011, 21:48
dank jullie wel, En weet iemand toevallig wat de swift code is voor banco popular de ahorro in cardenas en klopt het dat een bankrekening nummer maar 5 cijfers heeft?

#93940 door JVLebbink
29 maart 2011, 20:16
cubazon schreef:dank jullie wel, En weet iemand toevallig wat de swift code is voor banco popular de ahorro in cardenas en klopt het dat een bankrekening nummer maar 5 cijfers heeft?

Volgens mij hebben ze in cuba geen swift codes. Wel BIC codes
BIC Adres van de bank BPAHCUHH. Maar dat is van alle Bancos Populares etc. Handig is om in de tekst de sucursal op te geven. Maar die weet ik niet voor cardenas.

#93943 door mambize
30 maart 2011, 10:38
De code is BPAHCUHH voor de Banco Popular de Ahorro. Je moet inderdaad de plaats van de bank er bij vermelden.

trouwens BIC en SWIFT is hetzelfde.

#93959 door cubazon
30 maart 2011, 21:53
oke dank u!