Gisteren was het feest : 1 jaar Havanaloca
!
Donderdag grote teleurstelling
: bij de voorverkoop werden de kaarten ingetrokken. Commentaar van Frank (de organisator) : pas donderdagavond maar de verkoper wist niet waar ze lagen en had eerder op de dag dan maar gezegd dat ze al ingetrokken waren. resultaat 15 euro inkom iplv 10 euro
.
WC : inkom : 2 euro ! onvoorstelbaar ! je kreeg een bandje om en mocht dan zo vaak je wou naar het toilet voor die 2 euro
. Commentaar van Frank : da's om organisatorische redenen en dat doen ze nu 'overal' ! Alsof het een hoogstandje is om het geld aan te nemen voor 4 toiletten ! (4 = gok, ik ben er niet ingeweest en weet dus niet precies hoeveel er waren). Ik heb het nog nergens gezien. Doen ze dit in Nederland ook ?
Drank : Bacardi
! een schande ! Je café Havanaloca noemen en dan Bacardi schenken
! Commentaar van Frank : geen commentaar.
Overige dranken : keuze tussen bier, cola, water en dat aan 2 euro voor een plastic bekertje/flesje
. Commentaar van Frank : geen commentaar want ik heb hierover geen vraag gesteld.
Om de fans (ik schat dat er een max een 300-tal aanwezigen waren) in bedwang te houden waren er dranghekken geplaatst voor het podium en om de weg naar de PA te vrijwaren. De dansvloer was dus verdeeld in 2 stukken.
Optredens:
Doble Impacto : normaal grandioos maar zonder Tomás niet dát, sorry jongens (en meisje).
Soaco : enige hoogtepunt van de avond. Zeer leuke salsaband !
Resultaat : mijn vrienden en ik (samen waren we met 11) gaan NIET naar Havanaloca 2 jaar !

Donderdag grote teleurstelling

WC : inkom : 2 euro ! onvoorstelbaar ! je kreeg een bandje om en mocht dan zo vaak je wou naar het toilet voor die 2 euro

Drank : Bacardi

Overige dranken : keuze tussen bier, cola, water en dat aan 2 euro voor een plastic bekertje/flesje

Om de fans (ik schat dat er een max een 300-tal aanwezigen waren) in bedwang te houden waren er dranghekken geplaatst voor het podium en om de weg naar de PA te vrijwaren. De dansvloer was dus verdeeld in 2 stukken.
Optredens:
Doble Impacto : normaal grandioos maar zonder Tomás niet dát, sorry jongens (en meisje).
Soaco : enige hoogtepunt van de avond. Zeer leuke salsaband !
Resultaat : mijn vrienden en ik (samen waren we met 11) gaan NIET naar Havanaloca 2 jaar !