Berichten uit de pers en andere websites

Moderator: FORUMBEHEERDER

#115567 door Matty
13 jun 2020, 22:50
Hey Jqn,
Bedankt. Dit krijg ik nooit uitgelegd en zeker niet dat ik de info van een forum haal. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het zal dan toch een ticket deze kant op worden.

Rusland meldde in 1 van de kranten otoño. Dus herfst.. anderen meldden als het luchtruim opengaat.. heel verwarrend. Want familie uit het buitenland zou dan wel voor het nacional toerisme worden toegelaten.. hoe gaan ze dit organiseren . :shock: :shock:
#115568 door Everdine
14 jun 2020, 15:49
@Jan: ik probeer ook het nieuws in de Cubaanse media te volgen, en vind wel de info over de 1e, 2e en 3e etappe, maar nergens zie ik Chinezen, Russen of Canadezen genoemd. Wat was jouw bron?
Groet uit Amsterdam
#115573 door Matty
15 jun 2020, 00:45
Dank je voor je hele uitleg altijd.

Nern we zouden ticket Servie nemen. Geen visum nodig. En verblijf van 90 dagen. En van daar uit kan ik makkelijker zaken afhandelen.

Ticketje Belgrado Belgie voor 1 kost niets en even snel over en weer naar daar is dan geen probleem. Ik besef dat voor Europa zelf er weinig kans voor is.. en dan moet hij nog een visum halen. Wat in feite het plan was en toen werd ik in het hotel in quarantaine werd geplaatst. Ging snel toen. :mrgreen: :mrgreen:
#115581 door Laudon
18 jun 2020, 13:34
ja !!! goed dat het hier nog staat. Ik had het ook zo gehoord toen het werd gezegd. alle voorzorgen die werden gezegd waren al aan de gang en dan hebben ze nu gedaan alsof ze vandaag gingen beginnen. :) :)
Weet iemand wanneer er tickets t ekoop zijn?
#115594 door HijodelMundo
19 jun 2020, 09:40
Op de facebook pagina van de Cubaanse Ambassade in belgie ( ) staat het volgende: "Este 18 de junio se comenzará a vender las ofertas para el turismo internacional a partir del primero de julio en #Cuba"

Klinkt hoopgevend!