Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz 

Wie, wat, hoe, waar

Moderator: FORUMBEHEERDER

#85967  door elmister

Goedkoop bellen naar Cuba

Op dit moment zijn de goedkoopste mobiele aanbieders voor bellen naar Cuba de volgende

Vodafone € 0,19 p/min (Starttarief € 0,79).
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/
Wel Bel+Sms naar Buitenland activeren!

Robin Mobile € 0,29 p/min (Starttarief € 0,05).
https://www.robinmobile.nl/

-Dirk € 0,70 p/min.
https://www.dirk.nl/dirkmobiel/tarieven
Laatst gewijzigd door elmister op 10 mar 2017, 19:58, 4 keer totaal gewijzigd.

#85983  door quesosino

Helaas.
Ik heb lang met een Qick-abonnement gebeld voor 35ct/min.
Ze worden ergens rond 1 maart overgenomen door KPN en dan kost het 2,20 per minuut.
Ik heb na overleg met de klantenservice van Qick dan ook mijn abonnement opgezegd.
Nu op zoek naar een andere provider die het voor een schappelijke prijs doet.

#85984  door quesosino

Op de kaart die Telesur laat zien is/was het niet goed te zien maar Cuba valt onder "de rest van de wereld" en kost dus volgens het lijsje 10ct per gesprek en 50ct/min.
Heeft iemand ervaringen met bellen via Telesur en klopt het tarief van 50ct/min?

#86009  door kipvingers

Ortelmobile geeft nu tijdelijk 70% korting op haar tarief (wel op rare tijden).

#86013  door elmister

Telesur werk goed, zover ik begrepen heb is het Vodafone netwerk!
Heb zelf het al een paar weken in gebruik, en werkt goed.
Ik heb jarenlang Tmobile gehad via mijn werk, maar wat een oplichters.
Kreeg in december een factuur voor 1600 Euro.
als er andere sugesties zijn horen we het graag!

Groeten
 #86014  door elmister

Het is inderdaad 50 Eurocent per minuut!
Goedkoper met betere verbinding ben ik nog niet tegengekomen.

Groeten.

#86077  door jorn2jorn

Ortel mobile 1 euro per minuut min 70 % korting (van 6.00 tot 18.00 uur) dat wordt 30 cent per minuut!
Dat is toch niet gek, heeft iemand ervaring met Ortel kwaliteit? Ik denk dat ik hem morgen sowieso ga kopen, een prepaidkaartje, gewoon bij primera of het postkantoor.

#86096  door monie

Ortel werkt prima, een heldere lijn en vrijwel altijd meteen verbinding, een heel verschil met de belbazaar! Afgelopen week iedere dag met ortel gebeld en het is idd 30 cent per minuut. Ortel heeft vaker van deze acties dus het is het aanschaffen zeker waard.

#86207  door hunter2004

Afgelopen week ook Ortelmobile aangeschaft.
Met het beltegoed ,wat je er bij krijgt, 7,50 euro kan je 24 minuten bellen.
We hadden zondag om 1630 gebeld naar Havana.
De lijn was perfect en het was naar een gsm.
Op dit moment zeer te vreden.

#86211  door Janette

Telesur werk goed, zover ik begrepen heb is het Vodafone netwerk!
Heb zelf het al een paar weken in gebruik, en werkt goed.
Groeten

Elmister, Telesur is een organisatie van suriname, het is niet van vodafone.(Zie onderstaande:)
Maar goed als het goed werkt en goedkoop is, is het altijd ok of niet dan?

TELESUR:
Het telecombedrijf richt zich op de 330.000 Surinaamse Nederlanders.

Een beter moment om de Nederlandse markt te veroveren had het Surinaamse Telesur niet kunnen uitzoeken. Het is 25 november en dus Surinaamse Onafhankelijkheidsdag.

Vanaf dinsdag gaat de Surinaamse tegenhanger van KPN de concurrentiestrijd op de mobiele markt in Nederland aan. Daarbij richt het bedrijf zich naar eigen zeggen in de aanvangsfase hoofdzakelijk op de doelgroep van circa 330.000 Surinaamse Nederlanders en het groeiend aantal autochtone Nederlanders dat binding heeft met Suriname.

Tot voor kort had Telesur in Suriname een monopoliepositie. ‘Daar zijn nu twee andere partijen bijgekomen, maar wij zijn nog steeds marktleider’, zegt Mike Antonius van Telesur. ‘Het vrijgeven van de mobiele telecommarkt in Suriname, vorig jaar, vormde de directe aanleiding om ons op nieuwe markten te richten. Daarbij viel als eerste het oog op Nederland, gezien de omvangrijke Surinaamse gemeenschap hier.’

De illusie dat Telesur (nu 490.000 abonnees) reuzen als KPN, T-Mobile en Vodafone kan verslaan heeft Antonius niet. ‘Wij zijn een nicheplayer en mikken op een heel klein marktsegment.’

De komende weken is het nieuwe telecomproduct volgens Antonius alleen online, schriftelijk en telefonisch te bestellen. ‘Vanaf 30 december is het daarnaast exclusief verkrijgbaar bij alle vestigingen van de drogisterijketens Kruidvat en Trekpleister. Daar konden wij een betere deal krijgen dan bij de belwinkels. Bovendien zitten deze twee winkelketens zo’n beetje in alle woonwijken, dus kunnen wij vandaaruit onze doelgroep prima bereiken.’

Telesur hanteert een speciaal laag tarief voor het bellen naar Suriname. ‘En Surinamers bellen veel’, lacht Antonius. Hij benadrukt dat het niet alleen om de prijs gaat. ‘Daarnaast concurreren wij natuurlijk ook met het community-gevoel. We gaan ervan uit dat Surinamers zich bij ons thuis voelen.’ ‘Wij concurreren natuurlijk ook met het community- gevoel.’

Trefwoorden: Telecom, Telesur

#86214  door elmister

Zover ik heb gehoord loopt de lijn via Vodafone zendmasten.
Maar inderdaad als de lijn goed is, who cares!

Groeten.

#86221  door jorn2jorn

Nou ik wacht voorlopig nog met een Telesur kaartje kopen. Ik heb de Ortelmobile nu, uitstekende verbinding en 30 ct perminuut! dit is nog zolang de actie loopt. Kan het iedereen aanraden.[/b]

#86224  door Tony Cuba

Ja,dat klopt.
Wij bellen nu ook met Ortelmobiel voor 30 cent.
Wel bellen tussen 6 en 18 uur.

#86789  door Sandro72

amigos,

hot news;

Bel vanaf vandaag met Dekamobiel.nl van de Dekamarkt voor 0,35cent p/m naar Cuba

Sandro

#86790  door jorn2jorn

Das nie gek! Laat ons even weten hoe de kwaliteit is, en of je makkelijk verbinding krijgt. http://www.dekamobiel.nl

#86793  door hunter2004

Hey man, das mooi.
Ik ga hem is even snel halen en gelijk vandaag even testen.
Laatst gewijzigd door hunter2004 op 28 feb 2010, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.

#86797  door Sandro72

ik had met dekamobiel een goede verbinding, 4minuten gebeld,
en er ging precies 1,40 af.

saludo,

sandro
 #86841  door cardinaal

Wat is nu het goedkoopst om te bellen vanuit België?
Groeten
Cardinaal

#86844  door Kefke04

skype valt nogal mee

#86851  door cardinaal

Met Skype bel ik al meer dan een jaar, maar kost 1€.
Niks goedkoper hier in België?
Groeten
Cardinaal

#86873  door hunter2004

Gisteren Dekamobile getest 1,5 minuut contact gehad daarna uitgevallen.
Bellen nu met dekamobile en ortelmobile en krijgen bij beiden te horen
dat er geen contact gemaakt kan worden.

Iemand anders ook deze problemen zaterdag 27/02 en zondag 28/02?

#86874  door jorn2jorn

cojones, meer dan een uur geprobeerd te bellen met DEkamobiel, nada nada, geen verbinding, en het beltegoed wordt langzaam opgesnoept. Ik pak het Ortelkaartje en pang!! in een keer raak!! Nou was er een stroomstoring, misschien was dat het. Volgende keer eens een vaste lijn proberen.

#86897  door hunter2004

Vandaag(maandag) DekaMobile gebruikt en was perfect.
Bijna half uurtje gebeld naar een mobile in Havana.

#86908  door jorn2jorn

He he, gelukkig doet dekamobiel eindelijk wat het belooft. Half uur gebeld, redelijke verbinding.

#87160  door Cabezono

Dekamobiel werkt voor mij ook erg goed ^_^ Eindelijk die telefoonrekening eens omlaagschroeven..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7