Wat kost een SMS van Cuba naar NL in 2021?
Vroeger (...) was dat 1 Cuc.
Weet iemand de actuele prijs?
Vroeger (...) was dat 1 Cuc.
Weet iemand de actuele prijs?
Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz
Moderator: FORUMBEHEERDER
Joop_Siroop schreef:Daar zitten al flink wat taalfouten in maar nog niet genoeg om voor n doorgezomerde Cubaan door te gaan.
Je zou kunnen beginnen met Oye te vervangen door Hay
Diegene die me sms't schreef dat de telefoon kapot is en nu gebruik maakt van een oud ding dat helemaal bokitoki is .... prachtig toch.
Haber (?) of iemand weet wat dat is? (Tijn en Hijo mogen niet meedoen)
HijodelMundo schreef:Joop_Siroop schreef:Daar zitten al flink wat taalfouten in maar nog niet genoeg om voor n doorgezomerde Cubaan door te gaan.
Diegene die me sms't schreef dat de telefoon kapot is en nu gebruik maakt van een oud ding dat helemaal bokitoki is .... prachtig toch.
Preguuuuntame, preguuuntame...
Joop_Siroop schreef:HijodelMundo schreef:Joop_Siroop schreef:Daar zitten al flink wat taalfouten in maar nog niet genoeg om voor n doorgezomerde Cubaan door te gaan.
Dale mijoooo
(antwoord met quote aub dan zien we weer eens waar dat toe leidt)
HijodelMundo schreef:HijodelMundo schreef:Code: Selecteer allesDaar zitten al flink wat taalfouten in maar nog niet genoeg om voor n doorgezomerde Cubaan door te gaan.
Je zou kunnen beginnen met Oye te vervangen door Hay ;-)
Haber (?) of iemand weet wat dat is? (Tijn en Hijo mogen niet meedoen)[/quote]
Dale mijoooo
(antwoord met quote aub dan zien we weer eens waar dat toe leidt)
Waarom met quote antwoorden?
Ben geen walkie talkie...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast