Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz 

Heb jij nog plaats in je koffer? Brieven, pakketjes, medicijnen...forumleden helpen elkaar.

Moderator: FORUMBEHEERDER

#118345  door tirandole

Hallo beste forumgenoten.
Afgelopen jaren heb ik Cienfuegos ´la Perla del Sur´vaak bezocht tot ik in Maart 2020 vriendelijk maar dringend werd verzocht het land te verlaten, helaas. In de drukte is het erbij ingeschoten om mijn CUC´s achter te laten bij vrienden. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is die nu niets meer waard.
De komende 3 maanden is het bij uitzondering weer mogelijk om ze in te leveren. Ik ben dus nu op zoek naar iemand die binnenkort die kant op gaat en ze voor me mee wil nemen zodat ze alsnog ingewisseld kunnen worden, mij gaat dat helaas niet lukken.
Bij voorbaat veel dank voor jullie reacties en Groet Jasper.
 #118347  door Osito

Hallo Jasper,
Vorig jaar had ik hetzelfde probleem. De ongeveer 250 cuc die ik nog had heb ik echter in een pakketje samen met andere spulletjes verzonden naar mijn partner, via Postnl.
Na ongeveer een maand is het pakketje compleet aangekomen. Pakketje versturen met track & trace kost nu geloof ik 25,55 euro.
Succes er mee