Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Echale Salsita/Cubadanza in Eindhoven

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Salsascholen in Nederland
Auteur Bericht
edsel

BerichtGeplaatst: Do Feb 22, 2007 09:41    Onderwerp: Echale Salsita/Cubadanza in Eindhoven Reageer met quote

beste mensen,

Ik kan U met veel plezier de lessen van Ivan Rodriguez uit Eindhoven aan-bevelen, medeeigenaar en leider van Cubadanza. Ivan heeft een geweldig op leiding als danser in Cuba achter de rug.

Ivan, een santero, weet van wanten, en is eveneens een zeer aimabel mens en goede docent, als een van de weinigen in Nederland verwijst hij naar Ignacio Pineiro als hij spreekt over salsa of sandunga,

Zijn vrouw, annemarie, is eveneens dansdocente en geeft jazzdans, als conditie-training, de jazzdans is de basis van de Mambo à la Kathrine Dunham, ookwel 'salsa' genoemd.

Beide docenten, en voortreffelijke dansers, zijn van harte aanbevolen, en er is ook Cubaanse percussie-les op de zaterdagmorgen, van harte aanbevolen, om de ritmes te leren kennen en goed te leren dansen.

zie hun website

http://www.cubadanza.nl/

Veel plezier,
Edsel
Naar boven
ries73

BerichtGeplaatst: Ma Feb 26, 2007 13:56    Onderwerp: Helemaal mee eens! Reageer met quote

Edsel, dans jij er ook??

Ik dans er inmiddels een jaar of 7 nu. En echt, wil je echt iets proeven van het cubaanse leven, de muziek, het gevoel...dan moet je bij Ivan&Annemarie zijn. Je krijgt namelijk niet alleen les, hij verteld ook over de geschiedenis, waar de muziek vandaan komt...tot zelfs helemaal terug naar de Afrikaanse roots. Fantastisch!!

Mocht je dus in de buurt wonen, een proef les is gratis Vrolijk/Happy
Naar boven
edsel

BerichtGeplaatst: Di Feb 27, 2007 12:50    Onderwerp: Reageer met quote

Neen,

Maar ik ken ze allebeiden, en ik heb genoeg gezien om de kwaliteit te kunnen beoordelen.

gr,
Edsel
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Salsascholen in Nederland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi