Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

naar Cuba vanuit Zuid-Amerika?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Over vliegen naar Cuba
Auteur Bericht
Mieke

BerichtGeplaatst: Vr Aug 18, 2006 11:21    Onderwerp: naar Cuba vanuit Zuid-Amerika? Reageer met quote

Weet iemand waar ik informatie kan vinden over de vliegroutes naar Cuba vanuit Zuid-Amerika (argentinie, bolivia of chili)? en wat de kosten hiervan ongeveer zijn?

alvast bedankt

Groet,
Mieke
Naar boven
Robert

BerichtGeplaatst: Vr Aug 18, 2006 13:34    Onderwerp: Reageer met quote

CJ ik heb ook op jouw site en de casa cuba site veel zitten zoeken naar korte vluchten vanaf Cuba, een maand geleden ongeveer, maar kreeg bijna constant search failure.
O ja ik zou ook graag zien wat het bij jou kost Santiago (of Holguin) -> Haïti (of DR of Jamaica) -> Santiago (of Holguin), in januari.
En ben je goedkoper op de route Havana -> Cancun -> Havana dan clickmx?

Daar is het vooralsnog, in iedergeval voor mij, simpeller te vinden.
http://cubaforum.nl/viewtopic.php?t=6196
Naar boven
Fanatico de Cuba

BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2006 09:47    Onderwerp: Reageer met quote

Er gaat op sommige dage een directe vlucht van SCL Santiago de Chile naar Havana, is handig als je een datum kunt geven, kan ik je iets beter advies geven, al kan ik al veel te laat zijn natuurlijk... De vlucht is met Copa Airlines die nog een 5kwartier aan de grond gaat in Panama city (niet overstappen)

Vanaf Buenos Aires gaat er een vlucht met Copa Airlines via Panama City naar Havana, wel overstappen in Panama City...

Ik verneem graag wat data kan ook prijzen checken, en of het one ways moeten zijn of retouren..
Naar boven
Mieke

BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2006 11:37    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb al veel gezocht op internet voor vluchten vanuit zuid-amerika naar cuba maar het lijkt wel of ze alleen op havana vliegen en ik moet in Santiago de Cuba zijn. Ik moet dan dus een dag met de bus reizen en daar zie ik niet echt naar uit.

Ik ga vanaf november 7 maanden naar zuid-amerika (Bolivia, Argentinie en Chili) en wil met kerst en nieuwjaar een maand in cuba zijn. Het is wel mogelijk maar de kosten voor tickets zijn behoorlijk hoog.

Elke tip is welkom!
Naar boven
PapiChulo

BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2006 12:04    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.aero-caribbean.com/vuelosint.asp

Santiago de Cuba - Port au Prince (Haiti)
Santiago de Cuba - Santo Domingo (DomRep)
etc.....
Naar boven
Fanatico de Cuba

BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2006 12:13    Onderwerp: Reageer met quote

Mieke,

Gaat het om een retourvlucht of OW? naar Santiago zal denk ik lastig worden...Als je ff data hebt kan ik in ieder geval Havana checken, als ik tijd heb tussendoor...
Naar boven
Anni

BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2006 13:16    Onderwerp: Reageer met quote

je kan ook een interne vlucht nemen, maar als je toch een maand de tijd hebt waarom dan niet een dag met bus of trein? Zie je ook meteen wat van Cuba!
Naar boven
michiel

BerichtGeplaatst: Wo Sep 20, 2006 15:13    Onderwerp: Reageer met quote

daar heeft ze niet van terug!!! Knipoog/Wink
Naar boven
Mieke

BerichtGeplaatst: Ma Sep 25, 2006 14:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb die trip van havana naar santiago al eens gedaan met een kleine auto en dat is niemand aan te raden als er andere oplossingen zijn. Ook al is de omgeving mooi en interessant.

Ik denk echter dat er geen andere (goedkope) oplossing is dan de bus. Bedankt voor de adviezen.
Naar boven
André

BerichtGeplaatst: Ma Sep 25, 2006 15:01    Onderwerp: Reageer met quote

Als je met een auto van het kaliber Daewoo Matiz (tegenwoordig Chevrolet Matiz, 't moet niet gekker worden) heel Cuba moet doorkruisen is dat inderdaad geen pretje. Ik heb die stuiterbal na een dag bij de eerste de beste mogelijkheid omgewisseld voor iets wat op een echte auto begint te lijken: een Toyota Yaris mét kont. De reis werd gelijk een stuk prettiger.
Een binnenlandse vlucht Santiago-Havana heb ik ook één keer gedaan, in zo'n oude vooroorlogse(?) tweedekker. Da's een bijzondere ervaring én ik leef nog Knipoog/Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Over vliegen naar Cuba Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Cubaforum weblog Casa particular Havana