Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

aanvraag nieuw paspoort voor cubanen zelf

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> De dagelijkse Cuba discussie
Auteur Bericht
cubaliefde

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2012 14:54    Onderwerp: aanvraag nieuw paspoort voor cubanen zelf Reageer met quote

Ik zou graag willen weten en horen wat op heden een nieuwe aanvraag is voor een cubaans paspoort en in welke leeftijd deze kan worden aangevraagd. Las in vorige oudere verslagen uit het jaar 2010 dat de kosten waren van een cubaans paspoort (180 + 2x 90)euro,en die dan 6 jaar geldig zou moeten zijn! Er kwamen ook nog extra kosten bij voor de (pre/pvre) wat houdt dit in?

groetjes cubaliefde
Naar boven
klaassen

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2012 15:20    Onderwerp: Reageer met quote

Is het niet beter. Om eerst proberen te gaan voor een pasport.

Nu weet ik niet. Een jonge vrouw van 20 jaar Of ze dan al meerder jaar is

Ik ken de Cubaanse wet niet.Maar ik denk als ze het pasport heeft

Als ze dan al veel gewonnen heeft.

Ik hoop dat het lukt

Klaassen
Naar boven
Eddy77

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2012 20:27    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij kost ie 55 of 60CUC en is ie 5 jaar geldig. Als je het land uitmoet, heb je idd ook pre of pve nodig.
Naar boven
Robert

BerichtGeplaatst: Za Mrt 03, 2012 08:23    Onderwerp: Reageer met quote

Eddy77 schreef:
Volgens mij kost ie 55 of 60CUC en is ie 5 jaar geldig. Als je het land uitmoet, heb je idd ook pre of pve nodig.

Nee hij is 6 jaar geldig echter....... wel elke 2 jaar verlengen anders is hij maar 2 jaar geldig.
Die prijs klopt wel ongeveer.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> De dagelijkse Cuba discussie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi