Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sigaren

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> De dagelijkse Cuba discussie
Auteur Bericht
elmister

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2012 08:47    Onderwerp: Sigaren Reageer met quote

Al weken lang worden er sigaren aangeboden op het forum, neemt iemand wel eens wat anders mee als Cohiba Esplendidos?
Naar boven
HijodelMundo

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2012 17:05    Onderwerp: Reageer met quote

Je weet dat de meest verkochte sigaar op de zwarte markt de esplendido is?

Hijo
Naar boven
pepeook2

BerichtGeplaatst: Do Feb 16, 2012 19:02    Onderwerp: Reageer met quote

Als ze evenveel geven voor" una libra de frigoles" zal ik ze volgende keer meebrengen Lachen/Laughing
Saludos Pepe
Naar boven
CalleObispo

BerichtGeplaatst: Wo Feb 29, 2012 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoop volgende week weer een paar dagen in Havana door te brengen, iemand een suggestie waar ik de officiele Cohiba's Espeldidos het best (lees goedkoop) kan kopen ? Geen straathandel...

Als niet roker eigenlijk nooit zo op gelet, ik ken alleen Partagas in Havana. Andere mogelijkheden die ik heb zijn Guanabo, Matanzas en de luchthaven Varadero.

Alvast bedankt !

Groeten,
Eric
Naar boven
neline

BerichtGeplaatst: Wo Feb 29, 2012 21:41    Onderwerp: Reageer met quote

Naast Esplendido's heb ik ook wel eens Monte Cristo's en Cohiba Siglo's meegenomen uit Cuba.

Maar ik heb het heel gemakkelijk...mijn vriend is kwaliteitscontroleur in de Cohiba-fabrieken geweest. Dus als vrienden/kennissen willen dat ik een doos voor ze meeneem, geef ik hun wensen door en adviseert mijn vriend over welke sigaar geschikt is. En hij zorgt er vervolgens voor dat ik vanuit Havana een paar betaalbare doosjes van prima kwaliteit mee naar Nederland kan nemen Vrolijk/Happy

Groetjes,
Neline
Naar boven
timbalero

BerichtGeplaatst: Wo Apr 04, 2012 22:29    Onderwerp: 25 stuks Cohiba Robustos Reageer met quote

Twee weken geleden uit cuba meegenomen: 25 stuks Cohiba Robustos.
Exclusief doos, maar verpakt in papiertje met oranje lintje er om heen en papiertje met beschrijving.
Bij interesse graag mailtje sturen.
Naar boven
neline

BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2012 18:31    Onderwerp: sigaren Reageer met quote

Ik heb op dit moment Trinidads (Robusto T) en Cohiba Siglo VI. Geïnteresseerd? Mail me.
Groet, Neline
Naar boven
Tijn

BerichtGeplaatst: Ma Sep 24, 2012 04:53    Onderwerp: Reageer met quote

Heb nog een doosje Hollywood Rojo liggen... Mag weg voor 2,- per cigarro (50 euro voor hele doosje)... Zeker geen namaak!!!
Orginele verpakking, gesealed en gekocht van de broer van de vrouw van de manager van de koffieleverancier van de Parthagas Fabriek.
Naar boven
HijodelMundo

BerichtGeplaatst: Ma Sep 24, 2012 14:27    Onderwerp: Reageer met quote

Als het nou Hollywood Verde was...
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> De dagelijkse Cuba discussie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi