| Auteur |
Bericht |
elmister
Geregistreerd op: 18-8-2009 Berichten: 352 Woonplaats: Cuba-Nederland-Polen-Panama
|
Geplaatst: Do Feb 16, 2012 08:47 Onderwerp: Sigaren |
|
|
| Al weken lang worden er sigaren aangeboden op het forum, neemt iemand wel eens wat anders mee als Cohiba Esplendidos? |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
HijodelMundo
|
Geplaatst: Do Feb 16, 2012 17:05 Onderwerp: |
|
|
Je weet dat de meest verkochte sigaar op de zwarte markt de esplendido is?
Hijo |
|
| Naar boven |
|
 |
pepeook2
|
Geplaatst: Do Feb 16, 2012 19:02 Onderwerp: |
|
|
Als ze evenveel geven voor" una libra de frigoles" zal ik ze volgende keer meebrengen
Saludos Pepe |
|
| Naar boven |
|
 |
CalleObispo
|
Geplaatst: Wo Feb 29, 2012 12:59 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop volgende week weer een paar dagen in Havana door te brengen, iemand een suggestie waar ik de officiele Cohiba's Espeldidos het best (lees goedkoop) kan kopen ? Geen straathandel...
Als niet roker eigenlijk nooit zo op gelet, ik ken alleen Partagas in Havana. Andere mogelijkheden die ik heb zijn Guanabo, Matanzas en de luchthaven Varadero.
Alvast bedankt !
Groeten,
Eric |
|
| Naar boven |
|
 |
neline
|
Geplaatst: Wo Feb 29, 2012 21:41 Onderwerp: |
|
|
Naast Esplendido's heb ik ook wel eens Monte Cristo's en Cohiba Siglo's meegenomen uit Cuba.
Maar ik heb het heel gemakkelijk...mijn vriend is kwaliteitscontroleur in de Cohiba-fabrieken geweest. Dus als vrienden/kennissen willen dat ik een doos voor ze meeneem, geef ik hun wensen door en adviseert mijn vriend over welke sigaar geschikt is. En hij zorgt er vervolgens voor dat ik vanuit Havana een paar betaalbare doosjes van prima kwaliteit mee naar Nederland kan nemen
Groetjes,
Neline |
|
| Naar boven |
|
 |
timbalero
|
Geplaatst: Wo Apr 04, 2012 22:29 Onderwerp: 25 stuks Cohiba Robustos |
|
|
Twee weken geleden uit cuba meegenomen: 25 stuks Cohiba Robustos.
Exclusief doos, maar verpakt in papiertje met oranje lintje er om heen en papiertje met beschrijving.
Bij interesse graag mailtje sturen. |
|
| Naar boven |
|
 |
neline
|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2012 18:31 Onderwerp: sigaren |
|
|
Ik heb op dit moment Trinidads (Robusto T) en Cohiba Siglo VI. Geïnteresseerd? Mail me.
Groet, Neline |
|
| Naar boven |
|
 |
Tijn
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2012 04:53 Onderwerp: |
|
|
Heb nog een doosje Hollywood Rojo liggen... Mag weg voor 2,- per cigarro (50 euro voor hele doosje)... Zeker geen namaak!!!
Orginele verpakking, gesealed en gekocht van de broer van de vrouw van de manager van de koffieleverancier van de Parthagas Fabriek. |
|
| Naar boven |
|
 |
HijodelMundo
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2012 14:27 Onderwerp: |
|
|
| Als het nou Hollywood Verde was... |
|
| Naar boven |