Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vliegverbindingen naar Cuba

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Over vliegen naar Cuba
Auteur Bericht
Hitchhiker

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2011 16:23    Onderwerp: Vliegverbindingen naar Cuba Reageer met quote

Vraag me niets over atoomenergie, maar hier heb ik verstand van, dus dat deel ik graag:

Vanuit NL naar Cuba:
-KLM (vroeger Martinair, tot sep)
-Iberia via Madrid
-Condor air via duitsland
-Arkefly
-Air France via parijs
-Air Canada (die gasten hebben een zeer goed netwerk op cuba)
-Air Europe via spanje
-Aeroflot via moskou
-Air Cubana via london, madrid, parijs
-Jetairfly via brussel

Ik kan dit nog veel uitgebreider maken, maar hiermee kan je mee uit de voeten.

Ik kan tips geven om het ticket zo goedkoop mogelijk te maken, er zijn IATA regels die de budget reiziger helpen. Is daar (überhaupt) interesse in?[/b]

Laatst aangepast door Hitchhiker op Zo Aug 28, 2011 09:01, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
JVLebbink

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2011 16:36    Onderwerp: Re: Vliegverbindingen naar Cuba Reageer met quote

Hitchhiker schreef:
Ik kan tips geven om het ticket zo goedkoop mogelijk te maken, er zijn IATA regels die de budget reiziger helpen. Is daar (überhaupt) interesse in?
Een goedkoper ticket is altijd welkom Glimlach/Smile

Ik ben al tijden op zoek naar een manier om aan te geven 'ik woon hier - hoe kom ik daar - ipv dat ik altijd maar aan moet geven vanaf welk vliegveld ik wil vertrekken....als het maar goedkoop is Knipoog/Wink Cool

Eventueel een lijstje met vluchten van Belgie en Duitsland zou ook handig zijn, want uit Belgie zijn hier best wel wat mensen.

J
Naar boven
B767-300ER

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2011 16:47    Onderwerp: Re: Vliegverbindingen naar Cuba Reageer met quote

Voor tijden kan je zowiezo hier kijken
Ook voor Brussel en Dusseldorf.

www.grootjen.home.xs4all.nl

Cubana vliegt toch naar Parijs en niet naar Londen?

Laatst aangepast door B767-300ER op Zo Aug 28, 2011 07:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Elisabeth

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2011 18:52    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Cubana vliegt toch naar Parijs en niet naar Londen

Zo is het, naar Parijs en naar Madrid. Vanuit beide steden ook rechtstreeks naar Santiago de Cuba.

Naar London alleen vanuit Havana.

hier na te kijken: www.cubana.cu
(de pagina is niet zo snel trouwens)
Naar boven
HijodelMundo

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2011 21:17    Onderwerp: Re: Vliegverbindingen naar Cuba Reageer met quote

Hitchhiker schreef:
Vraag me niets over atoomenergie...

Ook niet een heel kleine vraag...?

Verder zijn je bijdrages zeer welkom!

Saludos desde Cuba!

Oh en over goedkoop reizen, tuurlijk is er interesse in!

Hijo
Naar boven
Pieterklu

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2011 23:48    Onderwerp: Reageer met quote

En vergeet Jetairfly niet vanaf Brussels
Naar boven
Hitchhiker

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2011 00:45    Onderwerp: Re: Vliegverbindingen naar Cuba Reageer met quote

B767-300ER schreef:

Cubana vliegt toch naar Parijs en niet naar Londen?

London Gatwick oa
Naar boven
Elisabeth

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2011 08:41    Onderwerp: Reageer met quote

Hitch, je hebt bij Cubana Parijs nog vergeten toe te voegen. Juist voor mensen die graag rechtstreeks naar Santiago de Cuba willen vliegen is dat een heel interessante verbinding.
Naar boven
Hitchhiker

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2011 09:02    Onderwerp: Reageer met quote

als ik het echt uitgebreid wil doen, dan zijn er nog wel meer verbindingen die de moeite waard zijn, maar dat is met meerdere connecties (en dat is de paar tientjes meestal niet waard)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Over vliegen naar Cuba Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi