Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vliegen vanaf Bonaire

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Over vliegen naar Cuba
Auteur Bericht
marijevanleeuwen

BerichtGeplaatst: Za Aug 14, 2010 21:02    Onderwerp: Vliegen vanaf Bonaire Reageer met quote

Momenteel woon ik voor een half jaar op Bonaire en hoop ik in september samen met mijn vriend voor ongeveer 10dagen naar Cuba te gaan. Mijn vriend vliegt vanuit Nederland eerst naar Bonaire. We willen vliegen vanaf Curacao of Aruba via Panama maar het lijkt voor mij onmogelijk om een toeristenvisum te regelen omdat wanneer je een ticket boekt vanuit Nederland word dat er bij geregeld en anders moet je naar het consulaat maar daar hebben ze je originele paspoort nodig en dat wil ik niet vanaf hier opsturen. Heeft iemand tips en/of adviezen? Alvast bedankt. Mag ook omtrent het vliegen!
Naar boven
Eddy77

BerichtGeplaatst: Za Aug 14, 2010 22:18    Onderwerp: Reageer met quote

Neem contact op met je luchtvaartmaatschappij, normaalgesproken verkopen ze die toeristenvisa wel in panama, als het de luchtvaartmaatschappij zelf niet is, 1 of ander reisbureau op het vliegveld.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Over vliegen naar Cuba Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi