Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

rondreis maken in Cuba

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Voor het eerst op vakantie naar Cuba
Auteur Bericht
carladehaas

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2012 09:00    Onderwerp: rondreis maken in Cuba Reageer met quote

Hoi,
Wij zijn van plan om 3 weken naar Cuba te gaan en vragen ons af hoe dat het beste te doen. Is het bv. mogelijk een busje met chauffeur te regelen?? of is het makkelijk om met z'n 4t jes een auto te huren en op de bonnefooi te gaan reizen??
wij staan open voor suggesties,

gr Carla
Naar boven
grizzly

BerichtGeplaatst: Do Mrt 01, 2012 09:20    Onderwerp: rondreis Reageer met quote

Als ik jullie was zou ik een auto huren en op de bonnefooi gaan.
Wij hadden het ook gedaan met z'n vieren, hebben alleen de eerste twee nachten in een casa na aankomst in Varadero geboekt en zijn dan met de auto verder gereisd!
Dus Varadero aankomen en Holguin vertrekken zo hebben wij het hele eiland bekeken!
Naar boven
sandersh

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2012 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ha Carla, Je kunt natuurlijk zelf een auto huren. Als je echter geen zin hebt om zelf alles te organiseren, zou ik je kunnen helpen aan een chauffeur en een aantal Casa Particulares. Spreekt iemand van jullie Spaans? Wanneer wil je gaan?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Voor het eerst op vakantie naar Cuba Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi