|
Cuba Forum over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz
|
| Auteur |
Bericht |
Abena
|
Geplaatst: Wo Okt 19, 2011 18:59 Onderwerp: Maisi |
|
|
| Wie is er deze zomer in augustus via de loma de La Boruga van Baracoa naar Maisi geweest? |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
Elisabeth
|
Geplaatst: Do Okt 20, 2011 12:45 Onderwerp: |
|
|
Het is wat langer geleden dat we het voor het laatst hebben geprobeerd (bijna 3 jaar) maar toen was het niet mogelijk voor buitenlanders en iedere Cubaan die niets in Maisí te doen had. De weg is op een gegeven moment afgesloten met een slagboom en natuurlijk staat er militaire bewaking.
Maar: aangezien ze zelfs Caimanera voor buitenlanders hebben opengesteld, mits je je een dag van de voren in Guantánamo op het daarvoor bestemde kantoor aanmeldt kun je tegenwoordig in het hotel Caimanera overnachten (met fraai uitzicht op de militaire basis dus...)
Misschien is er met betrekking tot Maisí dus ook wel wat veranderd. Vraag het eens in het Duitse cubaforum. Karo bijv. leeft daar in de buurt, dwz. in de buurt van Baracoa. |
|
| Naar boven |
|
 |
Abena
|
Geplaatst: Do Okt 20, 2011 13:32 Onderwerp: |
|
|
| Mijn partner mocht door, ik niet. Ik vond het vreemd omdat juist mijn partner in Baconao om de haverklap door militairen werd gecontroleerd en ik juist niet. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|