Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Regels lengte verblijf in Cuba

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Cuba Info Corner
Auteur Bericht
Miriam_Havana

BerichtGeplaatst: Za Apr 02, 2011 11:54    Onderwerp: Regels lengte verblijf in Cuba Reageer met quote

Hallo allen,

Voor alle zekerheid deze vraag: nadat ik in februari van dit jaar 3 weken in Cuba was, ga ik nu 60 dagen terug. 2x 30 dagen dus. Is dit geen probleem qua lengte van verblijf, omdat ik al eerder dit jaar er 3 weken was?

denk het niet gezien de aantallen keren dat jullie lijken te reizen, maar gewoon ff een check.

dankjewel!

groet,
Miriam
Naar boven
Robert

BerichtGeplaatst: Za Apr 02, 2011 14:56    Onderwerp: Reageer met quote

Geen probleem, wel na een dag of 27 naar imigracion voor verlenging toeristenkaart.
Naar boven
Janette

BerichtGeplaatst: Za Apr 02, 2011 22:16    Onderwerp: Reageer met quote

Net zoals Robert al heeft geschreven geen enkel probleem, maar verleng wel op tijd je toeristenkaart zoals Robert hierboven heeft geschreven, voordat je 30 dagen zijn verlopen!

Daarbij komt nog, vergeet niet als je naar Imigracion gaat je papieren mee te nemen, je verblijf adres, je verzekerings papieren die je nu nodig hebt in cuba, je ticket van je terugreis, en natuurlijk je paspoort.
En niet te vergeten:
Voordat je naar de imigracion gaat cellos kopen 25 cuc (postzegels) neem ook de aankoop bewijs mee, want dat heb je echt nodig.

Deze cellos (postzegels) zijn niet verkrijgbaar bij alle banken, maar informeer van te voren waar je ze kan kopen, want niet iedere bank verkoopt dit.

En daarbij trek ff een halve dag ervoor uit als je naar de imigracion gaat, neem een flesje water mee, want het kan soms echt lang duren.

Nog 1 tip, koop je cellos paar dagen van te voren, dan ben je geen hele dag kwijt aan alles.
Naar boven
Miriam_Havana

BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2011 06:50    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel voor jullie antwoorden!

Met verzekeringspapieren bedoel je ws de verklaring dat ik voor ziektenkosten verzekerd ben? Of niet?
Naar boven
Janette

BerichtGeplaatst: Di Apr 05, 2011 06:02    Onderwerp: Reageer met quote

ja klopt.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Cuba Info Corner Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi