Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Via Miami naar Cuba...

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Over vliegen naar Cuba
Auteur Bericht
arcinho

BerichtGeplaatst: Di Feb 01, 2011 22:30    Onderwerp: Via Miami naar Cuba... Reageer met quote

Goedendag forumleden!

Ben erg blij dat ik op dit forum ben gestuit, denk dat ik er een schat aan informatie zal kunnen vinden, waarvoor nu al bedankt!

Mijn eerste post is wel gelijk een vraag...Ik wil eind maart naar Cuba op vakantie (heb veel reiservaring en spreek redelijk Spaans (castellano), al is het wat roestig...), maar nu ziet het er naar uit dat ik vlak daarvoor naar Miami ga voor werk;

Is het realistisch om een route Amsterdam > Miami > Havana > Amsterdam/Brussel te regelen? Of levert dat zo veel gedoe op, het zij in de VS of in Cuba, dat het welhaast makkelijker is om 2x op en neer te vliegen?

Alle tips en ervaringen zijn zeker welkom!

bvd,

Arcinho
Naar boven
Kefke04

BerichtGeplaatst: Wo Feb 02, 2011 10:45    Onderwerp: Reageer met quote

die route mag je niet vliegen, Miami amsterdam, is voorbehouden voor cubaanse amerikanen die hun famillie gaan bezoeken en een paar happy few met een toestemming van de amerikaanse regering (het embargo je weet wel)

koop een appart ticket Miami Nassau of Miami cancun,
en een appart ticket Nassau havana of cancun Havana.

en laat vooral in de states niet merken dat je naar Cuba gaat.
Naar boven
arcinho

BerichtGeplaatst: Wo Feb 02, 2011 11:07    Onderwerp: Reageer met quote

ik zie dat ik via Nassau kan vliegen, al moet ik dan nog wel twee separate tickets (miami - nassau & nassau - havana) zien te regelen...

-bedankt Kefke04, zag je berichtje pas toen ik al had gepost!
Naar boven
arcinho

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 09, 2011 16:02    Onderwerp: Visum @ Cancun Reageer met quote

Heeft iemand overigens ervaring met het kopen van een Toeristenvisum op het vliegveld van Cancun (als het goed is kan dit bij de balie van Cubana en Mexicana.

Als het veel gedoe is koop ik het nog wel in NL voor vertrek. Alvast bedankt!
Naar boven
Kefke04

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 09, 2011 18:02    Onderwerp: Reageer met quote

Mexicana is eind vorig jaar failliet gegaan,
de enige dagelijkse service op dit moment tussen havana en cancun is Cubana.

Aero Mexico heeft 2 vluchten per week maandag en vrijdag.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Over vliegen naar Cuba Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi