Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vliegticket betalen met CUP

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Ha Ha Ha Ha Hi
Auteur Bericht
Gageltje

BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2008 00:38    Onderwerp: Vliegticket betalen met CUP Reageer met quote

Was ineens nieuwsgierig wat een reisje naar Sydney businessclas zou kosten in de nieuwe Airbus 380.
Omdat dat ding niet vanaf Amsterdam vertrekt. Londen maar gekozen.
Prijsje was : 12,919.66 Signapore Dollars.
Tsja. Hoeveel is dat nu in Euros?
Signapore Airlines is zo slim geweest om een "muntomrekenfunctie" op hun website te zetten.
Domme, wat zie ik daar?!?!
Ik kan het om laten rekenen in CUP. Nee geen CUC maar CUP! Moneda nacional dus!
Op mijn volgende reis naar Cuba ga ik even bij het kantoor van Signapore Airlines langs om daar met 211040.06 CUP dit reisje te boeken
Naar boven
Janette

BerichtGeplaatst: Za Feb 09, 2008 10:20    Onderwerp: Reageer met quote

Live rates at 2008.02.09 09:16:30 UTC
12,919.66 SGD = 6,281.697 EUR
Singapore Dollars Euro
1 SGD = 0.486212 EUR 1 EUR = 2.05671 SGD

Je bent dus voor een reisje met deze maatschappij 6281 euro en 70 eurocent kwijt voor businessclas.
Kan goedkoper hoor met airfrance bijvoorbeeld of klm.

Kijk op www.xe.com om prijzen te veranderen in euro's wereld wijde prijzen staan hier, is natuurlijk wel per dagkoers, zo schommelen de us dollars per dag veel.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Ha Ha Ha Ha Hi Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi