Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

XXX

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Post naar Cuba
Auteur Bericht
Hola

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 21:54    Onderwerp: XXX Reageer met quote

XXX

Laatst aangepast door Hola op Ma Okt 23, 2006 16:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
marit

BerichtGeplaatst: Do Jun 29, 2006 22:11    Onderwerp: Reageer met quote

inclusief wat?? Cool
Naar boven
Hola

BerichtGeplaatst: Vr Jun 30, 2006 05:17    Onderwerp: Reageer met quote

XXX

Naar boven
PapiChulo

BerichtGeplaatst: Vr Jun 30, 2006 05:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik meen bij Jetair vanaf Brussel zijn de toeristenkaart en de cubaanse vertrekbelasting ook al inbegrepen!! Glimlach/Smile

Of waar/wie vertrek je zo lekker goedkoop Hola ??
Naar boven
Hola

BerichtGeplaatst: Vr Jun 30, 2006 05:45    Onderwerp: Reageer met quote

XXX

Naar boven
PapiChulo

BerichtGeplaatst: Vr Jun 30, 2006 05:53    Onderwerp: Reageer met quote

De vlucht gaat vroeg om 7 uur 's ochtens al meen ik , dus is het gewoon 's avonds met een van de laatste treinen (http://www.ns.nl/pages/internationaal.html) naar Brussel en dan en paar uurtjes uithangen daar.... Een hotel daar loont ook niet echt als je om 5 uur moet inchecken.

Voor mij ist dit ook de enige betaalbare optie op dit oment als ik zie wat het bei de andere groten (Martinair/LTU etc) kost tegenwoordig. Ook kennisse vanuit (west-)Duitsland gebruiken inmiddels deze vertrekplaats in Belgie ivm duidelijk goedkopere ticketprijzen.
Naar boven
Hola

BerichtGeplaatst: Vr Jun 30, 2006 05:57    Onderwerp: Reageer met quote

XXX

Naar boven
Doroté

BerichtGeplaatst: Vr Jun 30, 2006 08:42    Onderwerp: Reageer met quote

Gezien het vroege tijdstip van posten is dat vroeg opstaan geen probleem! Lachen/Laughing
Lekker vooruitzicht zeg!, zei ze met enige jaloezie Cool
Naar boven
paulter_geist

BerichtGeplaatst: Zo Jul 02, 2006 19:03    Onderwerp: Zaventem Reageer met quote

Binnenkort op dit forum: een volledige beschrijving van de grote reis naar Zaventem Lachen/Laughing .
Om je alvast gerust te stellen: het is een fluitje van een cent en je hoeft niet de avond van tevoren al op pad. De eerste trein vanuit Nederland geeft je ruim voldoende tijd, het overstappen in Brussel is kinderspel.

Bij Jetairfly krijg je verder je toeristenkaart aan de balie, zonder verdere kosten, uitgereikt. Eventueel zelf om vragen. Bij mij waren ze dat uitreiken vergeten.
Op de terugweg check je in, doet één stap opzij en je ontvangt van de Jetair-hostess CUC 25,-- in je handjes Cool om daarmee je uitreis te gaan betalen.
Maar tegenover al dat gemak staat dat je de hele vlucht naar :flag45: je benen in je nek moet leggen. Die Belgen hebben hun stoelen met de kleinst toegelaten afstand op elkaar staan Verdrietig/Sad .

P.S. Vertrekken op 03 oktober ?? Geschokt/Shocked Dat is wat ze in Leiden heiligschennis noemen Heel kwaadaardig/Twisted Evil Knipoog/Wink .
Naar boven
vandir

BerichtGeplaatst: Vr Jul 07, 2006 14:54    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
dat je de hele vlucht naar Cuba je benen in je nek moet leggen

Daarin moet ik je gelijk geven PG. Alleen, toen ik de voorlaatste keer terugkwam had ik last van een hernia en lukte het me niet zo goed om mijn benen in mijn nek te leggen Lachen/Laughing
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Post naar Cuba Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Cubaforum weblog Casa particular Havana