| Auteur |
Bericht |
Aguila
|
Geplaatst: Wo Sep 21, 2005 22:09 Onderwerp: Trendcall |
|
|
SUPER-TIP: www.trendcall.nl
bellen naar voor 0,39 cent naar Cuba vanaf je mobiel!
ik maak er nu sinds maandje gebruik van en ben d'r zeer enthousiast over:
- goedkoopste telefoon verbinding (voor zover ik heb kunnen uitzoeken)
- directe verbinding, zeer helder (i.h.a. beter dan via carriers)
lees voorwaarden maar op site, apart is wel dat het pre-paid is en dat ze de te verwachten belkosten van je bankrekening afschrijven...
als je je aanmeldt mag je EVENTUEEL de volgende code gebruiken:
AM385L9839 , dan krijg jezelf 15 euro korting en ik 5 euro korting
ik hoop iig dat jullie dr wat aan hebben! |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
Hombre
|
Geplaatst: Do Sep 22, 2005 13:47 Onderwerp: Trendcall |
|
|
Beste Aguila,
Je krijgt binnenkort 5 euro beltegoed van Trendcall hoor, ik heb me zojuist aangemeld. Onze telefoonrekening voor bellen naar Cuba bedraagt gemiddeld ongeveer 70 euro per maand, dus op deze manier kunnen we lekker wat besparen.
Heb jij vaak snel verbinding en hoe langt heeft het geduurd voordat je de sim in huis had?
Groeten,
Hans (Hombre) |
|
| Naar boven |
|
 |
André
|
Geplaatst: Do Sep 22, 2005 14:16 Onderwerp: |
|
|
Ik bespaar tegenwoordig zo'n €200 per maand op m'n telefoonrekening,
sinds ik niet meer naar Cuba hoef te bellen. En nou maar hopen dat m'n ex dat bedrag niet gaat opeisen...  |
|
| Naar boven |
|
 |
Aguila
|
Geplaatst: Do Sep 22, 2005 20:13 Onderwerp: Re: Trendcall |
|
|
Muchas gracias Hombre
Ik ken dat, die hoge rekeningen, maar waar ik inmiddels ook achter ben: nu het toch goedkoper is bel ik gelijk veel vaker... maar ja, het is 't me helemaal waard!
Ja, heb altijd direct een echt heldere verbinding. De sim had ik binnen een week in huis. De online rekening geeft een goed overzicht van de gebelde minuten en de kosten.
Groeten,
Art. |
|
| Naar boven |
|
 |
PeterF
|
Geplaatst: Za Okt 29, 2005 11:21 Onderwerp: Bellen voor 29 cent |
|
|
Ik heb ook een abonnement van TrendCall en ik bel voor 29 cent per minuut i.p.v. 39 cent...mijn abonnement heet TrendCall WorldSIM+. De vaste kosten (14,85 per maand) haal ik er ruimschoots uit  |
|
| Naar boven |
|
 |
Marise Ariaans
|
Geplaatst: Wo Jun 21, 2006 14:50 Onderwerp: Trendcall |
|
|
Hallo allemaal,
Ik sta op het punt een abonnement bij trendcall af te sluiten (SIM+). Jullie maken hier al een tijdje gebruik van. Geen addertje onder het gras?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Marise |
|
| Naar boven |
|
 |
paulter_geist
|
Geplaatst: Wo Jun 21, 2006 22:15 Onderwerp: Andere manieren van goedkoop bellen. |
|
|
Beste Marise,
Aguila, Hombre en PeterF zijn alledrie geen regelmatige posters op het forum (zie hun aantal postings) en de postings zijn bovendien van vorig jaar. Als je goedkoop naar wil bellen, kan je wellicht beter even de andere mogelijkheden om goedkoop te bellen, waarover op dit forum flink wat postings te vinden zijn, nalezen. Die andere mogelijkheden worden door de nodige forumleden gebruikt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Aguila
|
Geplaatst: Do Jun 22, 2006 21:14 Onderwerp: |
|
|
Hoi Marise,
Bel nog altijd naar Cuba met Trendcall en ben hier zeer tevreden over; geen addertjes tegengekomen dus!
Groeten,
Aguila. |
|
| Naar boven |
|
 |
Marise Ariaans
|
Geplaatst: Vr Jun 23, 2006 12:50 Onderwerp: |
|
|
Hoi Paulter,
Tja, ik zal dan maar eens verder zoeken. Ik ben altijd voorzichtig met dat soort dingen. Liever hogere telefoonkosten dan straks met de gebakken peren zitten. Ik zal eens verder gaan zoeken!
Dankjewel voor je goede advies!
Groetjes,
Marise  |
|
| Naar boven |
|
 |
JackL
|
Geplaatst: Vr Jun 23, 2006 13:42 Onderwerp: trendcall |
|
|
Ik lees wel regelmatig het forum maar ben niet zo aktief in het plaatsen van berichten. Toch doe ik dit nu wel want ik gebruik ook al maanden Trendcall voor mijn wekelijks telefoontje naar Cuba. Mij bevalt het uitstekend. Nooit meer urenlang proberen of er wel een verbinding tot stand komt, altijd direkt raak.
Wat de kosten betreft, die zjn een stuk lager dan bij andere providers. Mijn telefoonrekening is nu beduidend lager. Wel wordt er iedere keer een bedrag afgeschreven als je over je limiet dreigt heen te gaan. Iedere maand krijg je een keurige specificatie via internet.
Wat mij betreft kun je dus zeker Trendcall gaan gebruiken.
Groet
JackL |
|
| Naar boven |
|
 |
Marise Ariaans
|
Geplaatst: Vr Jun 23, 2006 13:56 Onderwerp: |
|
|
Hoi Paulter,
Nog even een vraagje. Waar bel jij zelf mee?
Ik hoor het wel!
Groetjes,
Marise  |
|
| Naar boven |
|
 |
paulter_geist
|
Geplaatst: Vr Jun 23, 2006 21:19 Onderwerp: Bellen met Orange. |
|
|
Zelf bel ik zo weinig met dat ik dat gewoon via mijn Orange-abonnement doe. Is niet goedkoop, maar wel snel en goed!
Heb je al gekeken naar de Skype- en Yahoo Voice (voorheen: Dialpad-)mogelijkheden (als je contact op internet heeft) ? |
|
| Naar boven |
|
 |
primavera
|
Geplaatst: Zo Jun 25, 2006 12:15 Onderwerp: |
|
|
| ik bel sinds december met trendcall worldsim+, geweldige verbinding, rekeningen kloppen... |
|
| Naar boven |
|
 |
hunter2004
|
Geplaatst: Za Aug 12, 2006 21:46 Onderwerp: |
|
|
Gebruik TRENDCALL nu bijna een jaar.
Dit is echt de beste en goedkoopste die er is.
Altijd verbinding en heldere lijn.
www.trendcall.nl
Gebruik trendcall code AM385L9935
Jij krijgt 15 euro en ik krijg er 5 euro beltegoed bij. |
|
| Naar boven |
|
 |
Marise Ariaans
|
Geplaatst: Do Aug 24, 2006 08:28 Onderwerp: Trendcall |
|
|
Uiteindelijk heb ik de stap gewaagd. Inderdaad een zeer goede verbinding en een telefoonrekening die binnen de perken blijft!
De factuur via Internet is duidelijk en de betaling loopt prima !
Groetjes,
Marise |
|
| Naar boven |
|
 |
Edwin
|
Geplaatst: Za Okt 21, 2006 14:54 Onderwerp: |
|
|
Met Trendcall ben je nu ook bereikbaar in Cuba!!! Onlangs heeft de netwerkprovider KPN/Telfort een overeenkomst getekend met ETESCA.
Als je in Cuba wordt gebeld kost dat 1 euro per minuut. SMS ontvangen is gratis. Zelf bellen uit Cuba kost wel duur 5,95 euro per minuut.
Als je een abonnement neemt/hebt en je schaft een tweede sim-kaart aan voor 7,50 en je geeft die aan je vriend(in),familie enz. en je belt vanuit NL naar Cuba kost je dat 0,09 euro per minuut plus die 1 euro van het ontvangen in Cuba. Ik neem tenminste aan dat degene die het aanschaft die betaald.
SMS-en uit Cuba kost 0,40 euro.
Dit volgens een schrijven die ik heb ontvangen van Trendcall.
Als je geinteresseerd bent en je neemt een abonnement vermeld dan svp mijn TrendCode: AM385L9991.
Dan krijg ik een beetje beltegoed en jij een gratis beltegoed van 10 euro |
|
| Naar boven |
|
 |
Hilgur
|
Geplaatst: Wo Mei 30, 2007 22:23 Onderwerp: |
|
|
| Ik heb alles eens even bekeken en via Yiggers is het allemaal nóg goedkoper! Dan betaal je 1 euro abonnements kosten per maand en dan betaal je 30 cent per minuut. Als ik het world+ van trendcall abonnement zou nemen dan zou ik 15 euro kwijt zijn maar dan zou ik 5 cent goedkoper bellen. Dat zou op zijn beurt weer betekenen dat ik al meer dan 300 minuten zou bellen voordat Trendcall goedkoper wordt. Onder dat aantal belminuten blijft het goedkoper om te bellen met Yiggers. En Yiggers is natuurlijk sowiso goedkoper dan het gewone world abonnement aangezien de abonnementskosten EN het minuut tarief duurder is daar! |
|
| Naar boven |
|
 |
quesosino
|
Geplaatst: Di Jun 05, 2007 11:40 Onderwerp: |
|
|
Heb een Worldsim+ abonnement bij Trendcall afgesloten. Bellen naar een celular en een vast nummer in Cuba gaat goed. Alleen krijg ik met geen mogelijkheid een SMS verstuurd naar Cuba. Heb een Nokia 6021 (3-bands) waarin ik het juiste nummer van de SMS-centrale heb ingevuld. SMS-en naar Nederlandse nummers gaat gewoon goed. Met mijn oude Nokia met hi-prepay via KPN lukt het wel om SMS-jes naar Cuba te sturen en te ontvangen.
Probleem voorgelegd bij de helpdesk van Trendcall, het antwoord was dat ze geen roamingovereenkomst hebben met Cuba. Dat heeft toch niets te maken met het verzenden en ontvangen van SMS? Trendcall zegt het Telfort/KPN netwerk te gebruiken.
Ik begrijp er niets meer van.
Heeft iemand van jullie ervaring hiermee? Graag hulp. |
|
| Naar boven |
|
 |
morenita
|
Geplaatst: Zo Jan 06, 2008 00:21 Onderwerp: |
|
|
Een ieder die met Trendcall belt graag jullie factuur en gespreksoverzicht controleren van December, want ze hebben op mijn factuur van december gesprekken in rekening gebracht die ze al in oktober hebben geincasseerd. Factuur scheelt me nu bijna 20 euro, vond het al zo raar dat het zo duur was. Heb per toeval dit ontdekt bij het uitprinten van mijn factuur en overzicht. Blijkbaar zijn ze in de war daar.
Verder ben ik niet zo te spreken over Trendcall, dus ga zodra die ene jaar over is mijn abo opzeggen bij hun. Kan al sinds 2 januari niet meer bellen met mijn vriend op Cuba op zijn cubaanse mobiele nummer. Heb het gemeld bij hun en ze zullen het aan KPN vragen hoe en wat, ben benieuwd of ik hierover nog iets zal horen |
|
| Naar boven |
|
 |
quesosino
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 13:03 Onderwerp: |
|
|
Morenita,
Ik bel ook met Trendcall. 1 januari kon ik nog wel het mobiele nummer van mijn vrouw in Cuba bereiken, en inderdaad vanaf 2 januari tot gisteren aan toe gaat dat niet meer. Krijg meteen een of ander "afgesloten-toontje" . Ik dacht dat het lag aan de slechte "cobertura" aldaar.
Ik heb nog geen contact gezocht met de helpdesk van Trendcall, ga dat nu wel doen.
En bedankt voor de tip, ik zal mijn factuur ook eens controleren want die was nogal hoog in december.
Tot nu toe ben ik eigenljk best tevereden met Trendcall, hoop dat het zo blijft. |
|
| Naar boven |
|
 |
morenita
|
Geplaatst: Ma Jan 07, 2008 13:28 Onderwerp: |
|
|
dus nog iemand met hetzelfde probleem. En sms versturen kan ik ook niet hoor, ze zeiden dat Kpn/Telfort geen roamingovereenkomst heeft met Cubacel wel met Etecsa, maar volgens mij valt Cubacel onder Etecsa of niet. En trouwens voorheen sms'te ik gewoon via KPN naar mobiele nummer van Cubacel en het ging altijd goed, dus snapt niet dat het nu niet meer wil, heb dit ook aan hun doorgegeven, maar geen reactie gekregen.
Ben heel gepist over Trendcall en dat hebben ze vanochtend kunnen horen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Joop_Siroop
|
Geplaatst: Ma Mei 19, 2008 16:20 Onderwerp: |
|
|
| Welkom nieuw forumlid Trendcall |
|