| Auteur |
Bericht |
desmond
|
Geplaatst: Wo Jun 14, 2006 16:25 Onderwerp: Actecsa internetkaarten |
|
|
| zou er iemand voor mij enkele van deze kaarten willen kopen? Drie of 4? Ik zou ze aan een kameraad willen geven zodoende dat we wat contact kunnen houden. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
 |
PapiChulo
|
Geplaatst: Wo Jun 14, 2006 20:51 Onderwerp: |
|
|
ik denk hij bedoelt www.ETECSA.cu ....  |
|
| Naar boven |
|
 |
rickenbilly
|
Geplaatst: Ma Jun 19, 2006 17:26 Onderwerp: |
|
|
| bestaan al een jaar of 4 niet meer! |
|
| Naar boven |
|
 |
paulter_geist
|
Geplaatst: Di Jun 20, 2006 22:39 Onderwerp: Etecsa-internet alive and working! |
|
|
| rickenbilly schreef: |
| bestaan al een jaar of 4 niet meer! |
Het zou best kunnen dat die kaarten 4 jaar geleden zijn afgeschaft, maar als dat zo is, zijn ze onlangs, niet later dan april 2006, weer in volle ere hersteld!
Mijn postings vanuit Cienfuegos en Santa Clara zijn vanuit de respectievelijke ETECSA-winkels geschreven met behulp van ETECSA-internetkaarten. De kaarten zijn zogenaamde kraskaarten en hebben een geldigheid van 30 dagen na eerste ingebruikname. Kosten CUC 6,-- per uur.
De ETECSA-vestigingen in Cienfuegos en Santa Clara hadden beiden vier internetcomputers ter beschikking. In beide gevallen zonder wachttijden en met een redelijke verbinding. Dat er niet gewacht hoeft te worden, heeft te maken met het hoge uurtarief. In beide plaatsen waren er goedkopere alternatieven, zodat uiteindelijk alleen buitenlanders bij de ETECSA achter de computer kropen.
Voordeel van ETECSA: de ruime openingstijden en de goede airco . |
|
| Naar boven |
|
 |
rickenbilly
|
Geplaatst: Wo Jun 21, 2006 06:13 Onderwerp: |
|
|
Klopt!
Maar waar ik het over heb en ik dacht de schrijver van dit bericht ook zijn kaarten waarbij een ieder op zijn eigen computer en op elk telefoon nummer een internet verbinding kan realiseren.
Deze kaarten bestonden ad 15 USD maar bestaan dus al een jaar of 4 niet meer.
Alle 'correos' verkopen (indien voorradig) inderdaard kaarten waarop afgeboekt kan worden maar zijn alleen geldig op die plek en niet thuis of elders.
groet R.
Egypte of Cuba dat is de vraag! |
|
| Naar boven |
|
 |
marit
|
Geplaatst: Wo Jun 21, 2006 07:51 Onderwerp: |
|
|
Ja, die ETECSA-winkels ken ik wel. Ik heb er in een geïnternet in Santiago. Nergens heb ik zo'n slechte en trage verbinding gehad als daar. Van de 60 min die ik had, heb ik maar ongeveer de helft echt kunnen benutten.
En dan die airco........... vreselijk  |
|
| Naar boven |
|
 |
PapiChulo
|
Geplaatst: Vr Jun 23, 2006 23:02 Onderwerp: |
|
|
ik gebruik deze ook altijd en uiteraaad is de verbinding meest zeer draag. Een kaartje kost 6.-CUC en je hebt er een hele uur voor.....
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|