Waar kun je elk weekend terug voor je salsa shot.
#40240 door myriame
27 aug 2005, 09:48
Gisteren was het feest : 1 jaar Havanaloca :lol: !

Donderdag grote teleurstelling :( : bij de voorverkoop werden de kaarten ingetrokken. Commentaar van Frank (de organisator) : pas donderdagavond maar de verkoper wist niet waar ze lagen en had eerder op de dag dan maar gezegd dat ze al ingetrokken waren. resultaat 15 euro inkom iplv 10 euro :evil: .

WC : inkom : 2 euro ! onvoorstelbaar ! je kreeg een bandje om en mocht dan zo vaak je wou naar het toilet voor die 2 euro :shock: . Commentaar van Frank : da's om organisatorische redenen en dat doen ze nu 'overal' ! Alsof het een hoogstandje is om het geld aan te nemen voor 4 toiletten ! (4 = gok, ik ben er niet ingeweest en weet dus niet precies hoeveel er waren). Ik heb het nog nergens gezien. Doen ze dit in Nederland ook ?

Drank : Bacardi :evil: :evil: :evil: ! een schande ! Je café Havanaloca noemen en dan Bacardi schenken :schieten: ! Commentaar van Frank : geen commentaar.

Overige dranken : keuze tussen bier, cola, water en dat aan 2 euro voor een plastic bekertje/flesje :twisted: . Commentaar van Frank : geen commentaar want ik heb hierover geen vraag gesteld.

Om de fans (ik schat dat er een max een 300-tal aanwezigen waren) in bedwang te houden waren er dranghekken geplaatst voor het podium en om de weg naar de PA te vrijwaren. De dansvloer was dus verdeeld in 2 stukken.

Optredens:

Doble Impacto : normaal grandioos maar zonder Tomás niet dát, sorry jongens (en meisje).

Soaco : enige hoogtepunt van de avond. Zeer leuke salsaband !

Resultaat : mijn vrienden en ik (samen waren we met 11) gaan NIET naar Havanaloca 2 jaar !

#40241 door Bennie
27 aug 2005, 10:06
Myriame, bedankt voor deze recensie. Ik heb geen idee waarover het gaat, maar ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld en gefrustreerd bent.
Zo'n toiletbandje ..... nog nooit eerder gezien of over gehoord.
Voorverkoop kaarten die er niet zijn, en geen rum????? Met name dat laatste is onvoorstelbaar.
Ik geef je groot gelijk, laat jaargang 2 maar lekker aan je voorbij gaan!

Daar ga ik weer ........
Hoogstraten, bier 1.50 en cuba libre 4.50 (dat laatste is wel een beetje prijzig maar er zit flink rum in!)
Toegang 28 euro aan de deur maar daar krijg je dan ook van 19 tot 04 uur in de nacht concerten voor - doorlopend!
Toiletten GRATIS

Jou verhaal van boven is dus duur en zeker niet Cuba minded!

#40250 door edsel
27 aug 2005, 11:29
Myriame,

De eigenaar is een horeca schurk, die kennen we helaas in Nederland, ook veel, je hebt altijd meelifsters, helaas :(

Ik nog iet anders, dat misschien wel interessant is,
http://www.cubansalsa.be/salsastart.htm

Vergeet niet de Vlaming Huib Billiet heeft veel voor deze muziek gedaan, denk maar aan zijn boekje de klank van de houten druppel.

gr,
edsel :wink:

#40279 door Mary
27 aug 2005, 18:17
Myame. ik die zo een spijt had dat we gisteren niet mee konden, ben blij dat we uit de buurt zijn gebleven van zo een dorpskermis...Geen RUM!!! in een zaak die zich voorstelt iets met Cuba te maken te hebben.. Is gewoonweg ONVOORSTELBAAR!!!
Mary

#40294 door vandir
27 aug 2005, 22:02
Zo'n toiletbandje ..... nog nooit eerder gezien of over gehoord.

Is dat een bandje dat in of voor het toilet speelt ? :lol: :lol: :lol:

#40308 door edsel
28 aug 2005, 06:54
Hoi Van dir,

Zet een goede CD op, bv van Yumuri, Los Van Van of Adalberto, en je loopt veel minder risico :wink:

Daarbij neem je een goed boek b.v. van Huib Billiet, "Breek je rumba, dans met salsa" :wink:

gr,
Edsel 8)

#40328 door vandir
28 aug 2005, 11:41
Daarbij neem je een goed boek b.v. van Huib Billiet

Ken Huib niet persoonlijk, maar hij was wel de eerste, die ik op internet vond , toen ik info over Cuba en Cubanen in België zocht, en ik moet zeggen dat hij me onmiddellijk op weg geholpen heeft.