Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Havanaloca - Kumtich - Belgie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Uitgaanstips (wekelijks, maandelijks terugkerend)
Auteur Bericht
myriame

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2005 09:48    Onderwerp: Havanaloca - Kumtich - Belgie Reageer met quote

Gisteren was het feest : 1 jaar Havanaloca Lachen/Laughing !

Donderdag grote teleurstelling Verdrietig/Sad : bij de voorverkoop werden de kaarten ingetrokken. Commentaar van Frank (de organisator) : pas donderdagavond maar de verkoper wist niet waar ze lagen en had eerder op de dag dan maar gezegd dat ze al ingetrokken waren. resultaat 15 euro inkom iplv 10 euro Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad .

WC : inkom : 2 euro ! onvoorstelbaar ! je kreeg een bandje om en mocht dan zo vaak je wou naar het toilet voor die 2 euro Geschokt/Shocked . Commentaar van Frank : da's om organisatorische redenen en dat doen ze nu 'overal' ! Alsof het een hoogstandje is om het geld aan te nemen voor 4 toiletten ! (4 = gok, ik ben er niet ingeweest en weet dus niet precies hoeveel er waren). Ik heb het nog nergens gezien. Doen ze dit in Nederland ook ?

Drank : Bacardi Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad ! een schande ! Je café Havanaloca noemen en dan Bacardi schenken Schieten/Kill-em ! Commentaar van Frank : geen commentaar.

Overige dranken : keuze tussen bier, cola, water en dat aan 2 euro voor een plastic bekertje/flesje Heel kwaadaardig/Twisted Evil . Commentaar van Frank : geen commentaar want ik heb hierover geen vraag gesteld.

Om de fans (ik schat dat er een max een 300-tal aanwezigen waren) in bedwang te houden waren er dranghekken geplaatst voor het podium en om de weg naar de PA te vrijwaren. De dansvloer was dus verdeeld in 2 stukken.

Optredens:

Doble Impacto : normaal grandioos maar zonder Tomás niet dát, sorry jongens (en meisje).

Soaco : enige hoogtepunt van de avond. Zeer leuke salsaband !

Resultaat : mijn vrienden en ik (samen waren we met 11) gaan NIET naar Havanaloca 2 jaar !
Naar boven
Bennie

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2005 10:06    Onderwerp: Reageer met quote

Myriame, bedankt voor deze recensie. Ik heb geen idee waarover het gaat, maar ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld en gefrustreerd bent.
Zo'n toiletbandje ..... nog nooit eerder gezien of over gehoord.
Voorverkoop kaarten die er niet zijn, en geen rum????? Met name dat laatste is onvoorstelbaar.
Ik geef je groot gelijk, laat jaargang 2 maar lekker aan je voorbij gaan!

Daar ga ik weer ........
Hoogstraten, bier 1.50 en cuba libre 4.50 (dat laatste is wel een beetje prijzig maar er zit flink rum in!)
Toegang 28 euro aan de deur maar daar krijg je dan ook van 19 tot 04 uur in de nacht concerten voor - doorlopend!
Toiletten GRATIS

Jou verhaal van boven is dus duur en zeker niet Cuba minded!
Naar boven
edsel

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2005 11:29    Onderwerp: Reageer met quote

Myriame,

De eigenaar is een horeca schurk, die kennen we helaas in Nederland, ook veel, je hebt altijd meelifsters, helaas Verdrietig/Sad

Ik nog iet anders, dat misschien wel interessant is,
http://www.cubansalsa.be/salsastart.htm

Vergeet niet de Vlaming Huib Billiet heeft veel voor deze muziek gedaan, denk maar aan zijn boekje de klank van de houten druppel.

gr,
edsel Knipoog/Wink
Naar boven
Mary
Gast

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2005 18:17    Onderwerp: Reageer met quote

Myame. ik die zo een spijt had dat we gisteren niet mee konden, ben blij dat we uit de buurt zijn gebleven van zo een dorpskermis...Geen RUM!!! in een zaak die zich voorstelt iets met Cuba te maken te hebben.. Is gewoonweg ONVOORSTELBAAR!!!
Mary
Naar boven
vandir

BerichtGeplaatst: Za Aug 27, 2005 22:02    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Zo'n toiletbandje ..... nog nooit eerder gezien of over gehoord.

Is dat een bandje dat in of voor het toilet speelt ? Lachen/Laughing Lachen/Laughing Lachen/Laughing
Naar boven
edsel

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2005 06:54    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Van dir,

Zet een goede CD op, bv van Yumuri, Los Van Van of Adalberto, en je loopt veel minder risico Knipoog/Wink

Daarbij neem je een goed boek b.v. van Huib Billiet, "Breek je rumba, dans met salsa" Knipoog/Wink

gr,
Edsel Cool
Naar boven
vandir

BerichtGeplaatst: Zo Aug 28, 2005 11:41    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Daarbij neem je een goed boek b.v. van Huib Billiet

Ken Huib niet persoonlijk, maar hij was wel de eerste, die ik op internet vond , toen ik info over Cuba en Cubanen in België zocht, en ik moet zeggen dat hij me onmiddellijk op weg geholpen heeft.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> Uitgaanstips (wekelijks, maandelijks terugkerend) Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Cubaforum weblog Casa particular Havana