Cuba Forum forum index Cuba Forum
over Cuba, Cubaanse steden, Cubanen, Cubaanse rum, Cubaanse sigaren, Havana, Santiago de Cuba, Varadero, Trinidad, enz

FAQFAQ   Cuba forum doorzoekenCuba forum doorzoeken   Cuba forum ledenCuba forum leden   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Cuba forum lid wordenCuba forum lid worden 
 Je Cuba ProfielJe Cuba Profiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Rare namen...

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> De dagelijkse Cuba discussie
Auteur Bericht
Joop_Siroop

BerichtGeplaatst: Vr Jun 11, 2004 15:13    Onderwerp: Rare namen... Reageer met quote

De laatste tijd is het duidelijk dat normale namen uit zijn. Een moderne naam heeft een nummer in zich. Daarom roep ik alle eerder geregistreerde forumleden op hun naam te veranderen voordat het te laat is.

Enkele namen die nog vrij zijn:

sdfsdf789
lk3k4
9fd9g0jer
lngnneng999
nnn45l4l4
l45l4jl6767;
787jl78l
Naar boven
cubavision

BerichtGeplaatst: Za Jun 12, 2004 14:25    Onderwerp: Reageer met quote

Waar is dat goed voor als ik vragen mag moet er in mijn naam een nummer voorkomen ? snap de bedoeling effe niet
Naar boven
Joop_Siroop

BerichtGeplaatst: Za Jun 12, 2004 14:47    Onderwerp: Reageer met quote

just kiddin'
Naar boven
cubavision

BerichtGeplaatst: Ma Jun 14, 2004 09:21    Onderwerp: Reageer met quote

jij blift vol zitten met humor

ik hoorde dat cunl moderator gaat stoppen en ze misschien samen met jou cubaforum gaat doen heb jij samen met haar de vredespijp gerookt ha ha
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Cuba Forum forum index -> De dagelijkse Cuba discussie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Opslagruimte het Gooi