over alles wat met Cuba te maken heeft...

Moderator: FORUMBEHEERDER

Waarom ben je geïnteresseerd in Cuba?

95
37%
148
57%
15
6%
#5 door Joop_Siroop
10 maart 2004, 18:36
Welkom
Welkom op het eerste Nederlandse Cuba Forum. Het is vandaag 10 maart en ik zal erg mijn best doen om hier de komende tijd een interessant rondsnuffel plekje van te maken voor de Cuba geïnteresseerde. Ik dacht al een tijdje na over een Cuba pagina maar daar zijn er eigenlijk al genoeg van. Een Nederlands Cuba forum was er nog niet vandaar deze site.

Registreren met Gmail of Hotmail: niet mogelijk!!
Helaas is registreren met een Gmail of Hotmail adres niet mogelijk. Dit komt door het de vele registraties van Spammers.

Regels
Vooralsnog tref je hier geen forum reglement aan. Ik ga er vanuit dat iedereen zich een fatsoenlijk kan gedragen en dat respect voor anderen tot de grondbeginselen hoort. Op die manier hoef ik hier geen politie agent te gaan spelen.

Voorstellen
Stel je voordat je je mengt in discussies voor aan de forumgemeenschap in de rubriek "Yo soy". Dat is wel zo aardig voor de mensen die hier al langer schrijven en verblijven.

Op zoek naar informatie: eerst zoeken dan vragen(Edit 13 juli 2004)
Het Cubaforum bevat zo langzamerhand heel veel info. Daarom zou ik nieuwe leden willen aanraden om voordat ze een vraag stellen het eerst eens via 'Zoeken' (zie bovenaan pagina) te proberen als ze op zoek zijn naar info. Je kunt daar zoeken op trefwoorden waarmee wellicht direct je vraag beantwoord kan worden. Ook blijft het forum hierdoor leesbaarder voor anderen omdat er niet op allerlei verschillende plaatsen al eerder beantwoorde vragen verschijnen. Mocht je de gezochte info niet vinden dan kun je uiteraard alsnog je vraag stellen.

Lezen of schrijven
Een groot deel van het forum is leesbaar voor iedereen. Om berichten te kunnen plaatsen moet je je registreren. Dat gaat makkelijk en snel en is gratis. Alleen in de gastenrubrieken kan ook geschreven worden zonder registratie.

Off topic, zin en onzin
In het thema "de dagelijkse discusie" kan alles worden besproken wat rechtstreeks of zijdelings met Cuba te maken heeft. Het doel hier is niet primair informatief.

Andere thema's zijn dat juist wel. Reageer hierin alleen je daadwerkelijk wat serieus denkt toe te kunnen voegen. Dus geen "dat is interessant", "daar ben ik het mee eens" of off-topic: opmerkingen die over een heel ander onderwerp gaan. Deze bijdragen zullen worden verplaatst (meestal zonder aankondiging).

Afbeelding

Veel lees- en schrijfplezier.
Joop Siroop
Laatst bijgewerkt door Joop_Siroop op 25 sep 2007, 17:06, in totaal 11 keer bewerkt.