Fidel si, Fidel no

Moderator: FORUMBEHEERDER

#102627 door klaassen
01 maart 2013, 10:43
Wat maakt het uit

Af en toe mensen op de kast jagen Dat moet kunnen

Een voordeel Heeft ook een nadeel

Klaassen

#102633 door dennis75
01 maart 2013, 15:13
Sorry Joop maar ik heb een quote fetisch waarvoor ik behandeld word :D

#102636 door Joop_Siroop
01 maart 2013, 17:56
dennis75 schreef:Sorry Joop maar ik heb een quote fetisch waarvoor ik behandeld word :D

;-)

#102648 door Cubaonmymind
02 maart 2013, 14:57
Sanchez vergelijken met moeder Theresa lijkt me een belediging van het moedertje. Die deed alles uit naastenliefde. Sanchez uit liefde voor haar zelf.

#102651 door macluc
02 maart 2013, 15:07
@Elmister,
Kun je ook wat concrete voorbeelden noemen waarom ze niet spoort, corrupt is enz. enz. Ik ben haar vriend niet maar wat jij hier beweert ......... ben benieuwd waar je dat als "Cuba kenner" vandaan haalt. Ongefundeerde kreten hebben we niets aan.

Oh ja het is hier een Cuba forum dus die vergelijkingen met Nederland .......

#102655 door Rosir
03 maart 2013, 13:23
UCI
Laatst bijgewerkt door Rosir op 15 okt 2013, 21:49, in totaal 1 keer bewerkt.

#102656 door Cubaonmymind
03 maart 2013, 14:11
Nobody is afraid of this woman. She is unknown in Cuba, except to the people near Hotel Parque where you can find her daily with her laptop and drinking foreign beer. This woman doesn't care about the Cuban people but loves only her own wellfare.
She is a joke.

#102659 door sandersh
03 maart 2013, 18:06
Begrijp ik dit goed? Yoani Sanchez is verdacht en a-sociaal omdat zij een flesje buitenlands bier -Heineken- drinkt?
Hoe zit dit? Leg eens uit, ik ben benieuwd.
Mag een Cubaanse wel buitenlands bier nuttigen als ze bedekt is met tatoe's en wederdiensten levert aan Europeanen die in hun eigen land slechts sex hebben in het aangezicht van een kalender vol matige foto's van schaars geklede meisjes?

#102662 door Cubaonmymind
03 maart 2013, 20:05
Je reactie zegt eigenlijk al genoeg hoe je over Cubaanse vrouwen denkt. Maar goed; waar het omgaat is het feit dat mevrouw Sanchez een gelegenheids'dissidente' is ( ik beledig hier echte dissidenten overigens mee ) die alleen maar op eigen gewin uit is. Geld, laptop en buitenlandse reisjes.
Het is een opportunist die op Cuba totáál niet serieus wordt genomen.

#102664 door macluc
03 maart 2013, 22:46
Euh buitenlandse reisjes kun je nu ook bij die labtop en dat andere gewin erbij brallen ja, heb je gelijk in! Oeps ik zou niet meer op je gebral reageren, sorry .......

#102665 door klaassen
03 maart 2013, 23:38
Wat zijn de gedachten van cubaanse vrouwen weer slecht

Het komt over Net of ze zonder slipje rond lopen in Cuba

Klaassen

#102669 door sandersh
04 maart 2013, 00:39
Het is inderdaad doodeng voor bepaalde mannen dat er ook in Cuba intelligente kritische vrouwen bestaan. Dat is precies het soort vrouwen die ze niet willen tegenkomen. Daarvoor gaan ze niet naar Cuba. Je hoeft echt geen psycholoog te zijn om dit te kunnen duiden. Sanchez wordt op dit hoogstaande forum omschreven als 'gillend, zeikend, zeurend mens'. Weinig kans dat zij tegen een tamelijk onaantrekkelijke Europese man: 'Te quiero mi amor. Te adoro, eres el maximum', zal zeggen.
Zij is opportunistisch omdat ze 'buitenlands bier drinkt' en 'een laptop' heeft. Wat is dit? De kleuterschool?

#102672 door Cubaonmymind
04 maart 2013, 05:08
Is dat het antwoord op mijn stelling ? Inderdaad niveau kleuterschool.

#102675 door elmister
04 maart 2013, 14:54
Beste Macluc,

Ik zou alleen is kijken naar wat ze allemaal doet en zegt, dit spreekt voor zichzelf! Verder heb ik niet genoemd dat ze corrupt is! Waar ik de informatie vandaan haal? Ach ja als Cuba kenner ken je Cuba en dus ook dat dit soort mensen hun .... een oplawaai geven om weer wat sponsering te krijgen of weer ergens te worden uitgenodigd. Die vergelijkingen met Nederland maakte ik omdat sommige het op Cubaforum doen over komen alsof er zooooooo verschrikkelijk veel Corruptie is terwijl dit eigenlijk in Vergelijking met ...... best wel meevalt.

Dear Rosir, i don't live in Cuba! Yes there is poverty in Cuba, yes compared to here there is lack of freedom, but she hasn't done anything constructive against it. Just shout and make the foreigners happy!
I don't have a guilty conscience! My conscience is very clean and i sleep like an angel at night. I have done more for Cuba and the cuban people then this women wil ever do in her entire life! Afraid for what? For her, why should i? She doesn't mean anything to me or Cuba.

#102677 door elmister
04 maart 2013, 15:09
Beste Sandersh, Dus in jouw optiek een vrouw die met een buitenlander omgaat is dom en naief? En verder het spijt me maar een van de redenen dat sommige mannen een vrouw van Cuba halen is vanwegen het feit dat die vrouwen teminste wel om een man geven en niet zo opportunistisch zijn als menig Nederlandse vrouw.

En alleen maar denken aan wat kan ik nu weer kopen en waar kan ik zoveel mogelijk magnetron maaltijden vandaan halen. Aangezien ik de hele dag met mijn vriendinnen loop te ouwehoeren en ik geen tijd heb om mijn man die 8 uur per dag werkt (zodat ik het lekker naar mijn zin kan hebben) een normale maaltijd te geven. Zo denken bergen Nederlandse vrouwen! Vreemd he dat menig normale vent vreemd gaat of zegt van ik ga een vrouw zoeken die wel om me geeft?

Verder ben ik van mening dat iedereen recht heeft om een buitenlands biertje te drinken, maar ik zou het geld hiervoor niet willen verdienen over de ellende van een ander.

#102680 door sandersh
04 maart 2013, 16:29
Elmister, je hebt hartstikke gelijk. Magnetron maaltijden klinkt inderdaad erg onsmakelijk. Dat zou voor mij ook een gegronde reden zijn onmiddellijk met de persoon die je dat voorschotelt op te houden. Gedver. In Amerika hebben ze zelfs 'tv-dinners'. Ken je dat? Dat is een diepvriesmaaltijd in een bak met drie compartimenten. Die kan je tijdens het tv kijken op schoot zetten en verorberen. Heeeel vies.

#102681 door macluc
04 maart 2013, 20:19
@Sandersh,
Nu beweer je toch iets wat echt niet waar is. Ik heb laatst een Indonesische rijsttafel (in compartementjes te pingpingen in de magnetron) bij de Appie gekocht, was overheerlijk. Echt waar .........

#102682 door sandersh
04 maart 2013, 21:34
We zijn misschien een beetje afgedwaald van het oorspronkelijke onderwerp, maar toch bedankt voor de tip, MACluc.

#102683 door macluc
04 maart 2013, 21:56
Niet meer of minder dan anderen alhier.

#102684 door HijodelMundo
05 maart 2013, 01:21
Rosir schreef:... to be ashamed, as rich Dutch living in Cuba...

I am actually quite proud of myself!

Y Quien dice que estoy rico y vivo en Holanda. Soy un hombre modesto y sencillo que vive en el Lawton, 10 de Octubre!

Mis comentarios aca han sido cinicamente y mal interpretado por tu parte porque justamente son gente como Yoani que me dan esperanza para el pueblo de cuba.

Gnete que decidieron de vivir sin miedo y luchar por lo que creen que es justo. Esto significo que lo que creen siempre es justo o pienso que sea justo. Pero luchan por eso y eso se llama valor.

Cuando aca gente escriben que nadie la conoce ni se interessan en ella. Pues ellos no conocen los mismos cubanos que yo y como no tengo deseo de discutir con ellos me burlo de ellos cinicamente y con satira...

Ciaito y que te vaya bien donde sea que tu este!

Hijo

#102685 door Eddy77
05 maart 2013, 01:41
elmister schreef:Beste Macluc,

Dear Rosir, i don't live in Cuba! Yes there is poverty in Cuba, yes compared to here there is lack of freedom, but she hasn't done anything constructive against it.

Er was me geadviseerd niet meer met deze meneer te discussieren, maar dit vind ik wel een grappige quote. Anything constructive tegen armoede en gebrek aan vrijheid. Hoe zie je dat voor je in Cuba? Actief worden bij de partij, 20jaar likken tot je op een positie zit waar je wat voorstelt en bij de eerste de beste move die je maakt om te werken aan meer vrijheid weggezuiverd worden?

#102686 door Eddy77
05 maart 2013, 01:45
sandersh schreef:Mag een Cubaanse wel buitenlands bier nuttigen als ze bedekt is met tatoe's en wederdiensten levert aan Europeanen die in hun eigen land slechts sex hebben in het aangezicht van een kalender vol matige foto's van schaars geklede meisjes?

Waar ik nu benieuwd naar ben: hoe kijk je aan tegen de steeds grotere groep westeuropese vrouwen die 'uitsluitend voor het salsadansen' naar cuba komen?

#102687 door elmister
05 maart 2013, 18:36
Beste Eddy77,

Welke discussie :?: Waar zie jij de humor dan :?: