Wie vliegt waar en wanneer? Posten alleen met datum, vertrek en aankomsthaven en prijs in header.

Moderator: FORUMBEHEERDER

#115538 door Robert
05 jun 2020, 15:33
Ok naar Cuba met KLM kan nog niet, ze bieden het zelfs niet aan voor de toekomst.
(maar zelfs als ze het deden dan zou ik dat niet meer durven plaatsen uit angst voor boeren/ambtenaren uit het zuid westen van het land.)
Maar bijvoorbeeld naar Colombia kan wel per 1 september, Cartagena en omgeving lijkt mij ook zeer de moeite waard.
Maar dan komt het, je moet dan een mondmasker op hebben in het vliegtuig en ze bieden in de langste afstand, Parijs Bogota, ook maaltijden aan :shock:
Dat doet mij denken aan het filmpje waarin een heel slimme Amerikaanse dame een gat had geknipt in haar mondmasker omdat ze dan makkelijker kon ademhalen.
Lastig verhaal.......
Overigens biedt Tui vanaf november wel reizen naar Cuba aan!
#115539 door dasilvasolis
05 jun 2020, 17:01
Robert Colombia kan ik je ten zeerste aanraden. Mooi land met aardige mensen en op de kust na nog weinig toerisme. Cartagena lijkt trouwens een beetje op la habana maar dan zonder revolutie.
Hoop voor de mensen daar dat het toerisme snel weer op gang komt, maar denk dat september nog te vroeg is voor een relaxte vakantie aldaar. want in Colombia stijgen de besmettingen nog steeds. Met name in de steden.
https://colombia.as.com/colombia/2020/0 ... 48908.html
Veel plekken op het platteland zijn redelijk virusvrij maar die willen nu ook geen buitenlandse toeristen op bezoek

saludos